هوشمندی رقابتی: نقش اطلاعات و کتابخانه

هوشمندی رقابتی، برنامه­ای اصولی و علمی برای گردآوری، تجزیه و تحلیل، و مدیریت اطلاعات برون سازمانی درباره رقیبان و روند کلی بازار به منظور پیشبرد و پیشرفت اهداف شرکت یا سازمان خاصی است. منظور از اطلاعات، اطلاعاتی است که ممکن است برنامه­ریزی، تصمیم­گیری و عملکرد سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.نقش کتابخانه­ها و کتابداران در این فرایند اطلاع­رسانی تجاری چیست و کجاست؟<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

قابل ذکر است که درباره این موضوع، مقاله­ای به زبان پارسی در دست تدوین است که برای ۶ ماه دیگر آماده خواهد شد.

/ 0 نظر / 40 بازدید